Έμπνευση και δημιουργικότητα χρειάζεται η κινηματογράφηση της επιστήμης όπως μας αποκαλύπτει ο ερευνητής και παρουσιαστής της νέας διαδικτυακής εκπομπής αληθινών εγκλημάτων με τίτλο «Ίχνη στο σκοτάδι», Χάρης Βεραμόν. «Μετά ο δρόμος είναι ανοιχτός για δημιουργία. Η τέχνη μπορεί να συμπράξει με την επιστήμη. Απλά χρειάζεται μια ομαλή παράλληλη δράση», διευκρινίζει.
Η εκπομπή προβάλλεται στο youtube και ασχολείται με ανεξιχνίαστες υποθέσεις, εξαφανίσεις, κλοπές και δολοφονίες ανθρώπων αλλά και ανυπεράσπιστων ζώων.
«Τα στοιχεία χρειάζονται έναν καλό ερευνητή. Για να μπορεί να αποκωδικοποιήσει τα νοήματα και να κάνει τις σωστές συνδέσεις», τονίζει.
Ανάγκη αναζήτησης πόρων
Ο Χάρης Βεραμόν έχει σπουδάσει Ανακριτική Δικαστική Ψυχολογία και εργάζεται ως ιδιωτικός ερευνητής. Τη σκηνοθεσία, την κινηματογράφηση και το μοντάζ των επεισοδίων αναλαμβάνει μέχρι στιγμής εθελοντικά ο Αλέξης Στεφανής. Το γεγονός ότι η ομάδα τους αποτελείται από δύο άτομα δημιουργεί πρακτικές δυσκολίες, στο να κάνουν εκπομπές και εκτός Αθηνών, αφού το εμπόδιο είναι οι πόροι, όπως υπογραμμίζει. «Η επιλογή διερεύνησης υποθέσεων εκτός Αθηνών, δεν είναι ιδεολογικό ζήτημα, είναι καθαρά ζήτημα πόρων και χορηγών. Είναι η κάλυψη εξόδων που εμποδίζει την μετάβαση μας», σημειώνει.
«Μας παρακολουθούν πολλοί από το εξωτερικό», προσθέτει ο κ. Βεραμόν.
Σχέση εμπιστοσύνης
Μέχρι σήμερα έχουν αναρτηθεί 10 επεισόδια στο κανάλι με έως και 28.000 προβολές σε ανεξιχνίαστες υποθέσεις που έχουν παραγραφεί με την πάροδο του χρόνου, όπως της Ειρήνης Λαγουδή, της Ολυμπίας Κηρύκου και του Κώστα Ταχτσή. Η παρουσία του αστυνομικού συντάκτη Πάνου Σόμπολου και του Ταξίαρχου εν αποστρατεία Θανάση Κατερινόπουλου, εκτόξευσαν όχι μόνο τους αριθμούς, αλλά και την αξιοπιστία του περιεχομένου, ακόμη και για τους πιο δύσπιστους καταναλωτές. Οι εγγεγραμμένοι χρήστες της διαδικτυακής τηλεόρασης πλησιάζουν τους 10.000, οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται, στηρίζοντας την προσπάθεια των δημιουργών της εκπομπής.
Στόχος η συμβατική τηλεόραση
Επιθυμία του κ. Βεραμόν είναι η εκπομπή να γίνει τηλεοπτική, καθώς όπως εξηγεί με τη μεταφορά της από το διαδίκτυο στην τηλεόραση «θα προσελκύσει ευρύ κοινό και θα καταφέρει να χρηματοδοτείται. Έτσι θα μπορεί να αποκτήσει επαγγελματικό χαρακτήρα καθορίζοντας την αξία και την ποιότητα, χωρίς δυσκολίες», καταλήγει.