Σάββατο, 5 Ιουλίου, 2025
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Είσοδος
CrimeReport.gr
  • Εγκληματολογία
    • Όλα
    • Φυλακές
    Την αθώωση του Φιλιππίδη ζήτησε ο εισαγγελέας

    Την αθώωση του Φιλιππίδη ζήτησε ο εισαγγελέας

    Στυγερό έγκλημα ξημερώματα στη Λαμία

    Στυγερό έγκλημα ξημερώματα στη Λαμία

    Η Ένωση Διοικητικών Δικαστών ζητά να αλλάξει ο τρόπος αξιολόγησης

    Η Ένωση Διοικητικών Δικαστών ζητά να αλλάξει ο τρόπος αξιολόγησης

    Συνελήφθη αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. για απάτη

    Συνελήφθη 61χρονος για τον φόνο των γονιών του

    Στη φυλακή 10 κατηγορούμενοι για το Μάτι

    Στη φυλακή 10 κατηγορούμενοι για το Μάτι

    Κυριακή Γρίβα: Η γυναικοκτονία έξω από Αστυνομικό Τμήμα

    Κυριακή Γρίβα: Η γυναικοκτονία έξω από Αστυνομικό Τμήμα

    • Φυλακές
  • Έρευνες
  • Συνεντεύξεις
  • Αναλύσεις
  • Αστυνομικά
  • Διεθνή
  • Εγκληματολογία
    • Όλα
    • Φυλακές
    Την αθώωση του Φιλιππίδη ζήτησε ο εισαγγελέας

    Την αθώωση του Φιλιππίδη ζήτησε ο εισαγγελέας

    Στυγερό έγκλημα ξημερώματα στη Λαμία

    Στυγερό έγκλημα ξημερώματα στη Λαμία

    Η Ένωση Διοικητικών Δικαστών ζητά να αλλάξει ο τρόπος αξιολόγησης

    Η Ένωση Διοικητικών Δικαστών ζητά να αλλάξει ο τρόπος αξιολόγησης

    Συνελήφθη αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. για απάτη

    Συνελήφθη 61χρονος για τον φόνο των γονιών του

    Στη φυλακή 10 κατηγορούμενοι για το Μάτι

    Στη φυλακή 10 κατηγορούμενοι για το Μάτι

    Κυριακή Γρίβα: Η γυναικοκτονία έξω από Αστυνομικό Τμήμα

    Κυριακή Γρίβα: Η γυναικοκτονία έξω από Αστυνομικό Τμήμα

    • Φυλακές
  • Έρευνες
  • Συνεντεύξεις
  • Αναλύσεις
  • Αστυνομικά
  • Διεθνή
Κανένα αποτέλεσμα
Δες όλα τα αποτελέσματα
CrimeReport.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δες όλα τα αποτελέσματα
Έξι βήματα ψηφιακής επιβίωσης μιας επιχείρησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ποιες είναι οι επιπτώσεις του ψηφιακού αναλφαβητισμού

Τηλεργασία σε συνθήκες καραντίνας

Αρχική Έρευνες

Έξι βήματα ψηφιακής επιβίωσης μιας επιχείρησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η σωστή διαχείριση παραπόνων από εξειδικευμένο προσωπικό συμβάλλει να παραμείνει πιστός ο ικανοποιημένος πελάτης

Χάρις Βωβού Από Χάρις Βωβού
28/04/2020
σε Έρευνες
A A
0
Κοινοποιήσεις
31
Προβλήθηκε
Κοινοποίηση στο FacebookΚοινοποίηση στο X

Οι περισσότερες επιχειρήσεις, είτε είναι μικρές είτε μεγάλες, διαθέτουν λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Άλλωστε, οι περισσότεροι χρήστες προτιμούν να ενημερωθούν, να συγκρίνουν επιλογές ή να κάνουν τις αγορές τους ηλεκτρονικά την ώρα που σερφάρουν στο διαδίκτυο. Κρίνεται όμως απαραίτητο μια επιχείρηση να είναι δραστηριοποιημένη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αυξήσει τις πωλήσεις της;

Η ειδική επιστήμονας στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Δημόσιας Διοίκησης του Πανεπιστημίου Κύπρου δρ Λία Φλουρέντζου μας εξήγησε τη σημαντικότητα της σωστής διαχείρισης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τι πρέπει να προσέξει μια επιχείρηση για να έχει υγιή παρουσία και όφελος από τις ενέργειές της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Δημοκρατική» δομή

Ποια βήματα μπορεί να ακολουθήσει μια επιχείρηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να πετύχει; Σύμφωνα με τη δρα Φλουρέντζου, αρχικά είναι βασικό ένας οργανισμός να διαμορφώσει την οργανωτική του δομή ώστε να μπορεί να υποστηρίξει τη λειτουργία των social media. Σίγουρα, προσθέτει, η οργανωσιακή του κουλτούρα πρέπει να είναι αρκετά «δημοκρατική» για να δέχεται και να ανέχεται τη διαφάνεια, τον διάλογο, την έκφραση απόψεων, όχι μόνο θετικών αλλά και αρνητικών.

Η προσωπικότητα του brand

Στη συνέχεια, υπογραμμίζει, η παρουσία στα social media πρέπει να αντανακλά την προσωπικότητα της εταιρείας ή του brand, ενώ το περιεχόμενο που θα διοχετεύεται στα social media θα πρέπει να είναι σύμφωνο με τις αξίες της εταιρείας και να εξυπηρετεί συγχρόνως τους στόχους marketing που έχουν καθοριστεί σε τέσσερις μεγάλες περιοχές: Promotion & Branding, Customer Relationship Management & Service Recovery, Market Research, Retailing και Ε-Commerce. Ακόμη, «χρειάζεται συνεχές monitoring, το οποίο θα εντοπίζει τις απόψεις και τις ανάγκες των followers, fans, friends» και θα καθοδηγεί στο κτίσιμο πιο ουσιαστικής σχέσης μαζί τους, υπογράμμισε.

Παρουσία

Επίσης, είναι πολύ σημαντικό μια επιχείρηση που είναι δραστηριοποιημένη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να είναι σε θέση να χειρίζεται την παρουσία της ανάλογα με τους στόχους social media marketing που έχει καθορίσει και που φυσικά είναι εναρμονισμένοι με την όλη στρατηγική της εταιρείας αλλά και με τη συμπεριφορά του target audience της στα social media. Όπως σημειώνει η δρ Φλουρέντζου, αν το κοινό, στο οποίο απευθύνεται μία επιχείρηση επιλέγει τα social media για την ενημέρωση, τη ψυχαγωγία, τις αγορές του, τότε η επιχείρηση πρέπει να κτίσει μια σημαντική και δραστήρια παρουσία στα social media ώστε να μπορεί να αναπτύξει μια αμφίδρομη και προσωπική σχέση με τους πελάτες της και να πετύχει engagement. Στη συνέχεια, «οι ίδιοι οι ικανοποιημένοι πελάτες της επιχείρησης θα γίνουν κανάλι επικοινωνίας της που θα έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία νέων πελατών», εξηγεί.

Εξειδικευμένο προσωπικό

Μια επιχείρηση, όπως προαναφέραμε, είναι αρκετά σημαντικό να αξιοποιεί τις δυνατότητες που προσφέρει η κάθε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης στην οποία είναι δραστηριοποιημένη. Συγκεκριμένα, πρέπει να κτίσει αλληλεπίδραση με το κοινό της και αν στόχος της παρουσίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι π.χ. η επίτευξη πωλήσεων, τότε χρειάζεται ο σχεδιασμός συγκεκριμένων ενεργειών social media marketing οι οποίες θα οδηγούν στην επιτυχή ολοκλήρωση μετρήσιμων στόχων. Για να γίνει αυτό, χρειάζεται εξειδικευμένο προσωπικό ή συνεργάτες, με γνώσεις μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σύμφωνα με την κ. Φλουρέντζου, χρειάζονται γνώσεις και εμπειρία σχεδιασμού στρατηγικής, διαχείρισης, επιλογής του κατάλληλου μείγματος καναλιών και διαύλων κοινωνικής δικτύωσης και αντίστοιχων στρατηγικών τακτικών, προγραμματισμού και δημιουργίας περιεχομένου, τόσο λεκτικού όσο και οπτικού, ικανού να κατακτήσει ένα μέρος της καρδιάς και του μυαλού του καταναλωτή και να θέλει να το μοιραστεί με το δίκτυό του.

Προσοχή στους followers

Οι followers διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο, μέσα από τις προτιμήσεις τους, τα likes και τα shares που μοιράζονται με τους ηλεκτρονικούς τους φίλους. Πίσω από αυτές τις επιλογές διαφαίνονται οι επιθυμίες τους και τα ενδιαφέροντά τους, τα οποία θα πρέπει να λαμβάνουν σοβαρά οι επιχειρήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να μην τα αγνοούν. Αφού, όπως ανέφερε η κ. Φλουρέντζου, το μέγεθος της εμπλοκής των χρηστών με ένα brand αποδεικνύει την προτίμησή τους σε αυτό, δείχνει ότι «το θέλουν στη ζωή τους» και εκφράζει επιδοκιμασία για το περιεχόμενο που η εταιρεία δημιουργεί γι’ αυτούς στα social media, γιατί τους προσφέρει αξία.

Όσον αφορά τις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίσει μια επιχείρηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η κ. Φλουρέντζου ανέφερε δύο σημαντικές περιπτώσεις. Πρώτον, η εταιρεία πρέπει να έχει ξεκάθαρη εικόνα σε ποιο κοινό απευθύνεται και πώς μπορεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες του, ώστε το περιεχόμενο που δημιουργεί για το κοινό αυτό στα social media να είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον και χρήσιμο και να ελκύσει τους χρήστες. Διαφορετικά, θα περάσει απαρατήρητο. Δεύτερον, η επιχείρηση πρέπει να δίνει μεγάλη προσοχή στις «συζητήσεις» των χρηστών, στα παράπονα ή αρνητικά σχόλια, τα οποία χρήζουν προσεκτικής διαχείρισης ώστε να διαφυλάσσεται η σχέση εταιρείας-κοινού ή εταιρείας-πελάτη ή να επανασχεδιάζεται σε πιο ουσιαστική βάση.

Διαχείριση παραπόνων

Καμία επιχείρηση, όσο προσεγμένη και αν είναι, δεν μπορεί να αποφύγει τις αρνητικές κριτικές. Και είναι προτιμότερο γι’ αυτήν ο πελάτης να κάνει τα παράπονά του, με στόχο την αποκατάσταση της ζημιάς, παρά να μην το γνωρίζει η επιχείρηση και να εκφράσει δημοσίως την άσχημη εμπειρία του από το διαδίκτυο ή από στόμα σε στόμα.

Αρχικά, η σωστή μέθοδος είναι η πρόληψη, όπως σημειώνει η κ. Φλουρέντζου. Οπότε με συστηματικό social listening / monitoring η εταιρεία μπορεί να αντιληφθεί την «προδιάθεση» και να προλάβει την εκδήλωση αρνητικών αισθημάτων, προσθέτει. Σε περίπτωση εκδήλωσής τους, η εξυπηρέτηση στα social media λειτουργεί 24/7 και πρέπει να είναι άμεση η ανταπόκριση ώστε να μην εξαπλωθεί το αρνητικό word of mouth (mouse), τονίζει. «Γιατί η αρνητική εμπειρία έχει πολύ μεγαλύτερη δυναμική να γίνει viral απ’ ό,τι η θετική».

Προηγούμενη ανάρτηση

Ποιες είναι οι επιπτώσεις του ψηφιακού αναλφαβητισμού

Επόμενη ανάρτηση

Τηλεργασία σε συνθήκες καραντίνας

Χάρις Βωβού

Χάρις Βωβού

Δημοσιογράφος – Εγκληματολόγος •Πτυχίο Δημοσιογραφίας, Σχολή Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Κύπρου •Μεταπτυχιακό δίπλωμα Εγκληματολογίας, Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών και Κοινωνικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας •Μεταπτυχιακό δίπλωμα με τίτλο: Έρευνα για την τοπική κοινωνική ανάπτυξη και συνοχή, Τμήμα Κοινωνιολογίας, Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Αιγαίου •Πτυχίο Πολιτικών Επιστημών, Σχολή Νομικών, Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Επόμενη ανάρτηση
Τηλεργασία σε συνθήκες καραντίνας

Τηλεργασία σε συνθήκες καραντίνας

  • Τάσεις
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εργασιακός εκφοβισμός: Το προφίλ του δράστη και συμβουλές αντιμετώπισης

Εργασιακός εκφοβισμός: Το προφίλ του δράστη και συμβουλές αντιμετώπισης

30 Νοεμβρίου 2021
Ποιες είναι οι επιπτώσεις του ψηφιακού αναλφαβητισμού

Ποιες είναι οι επιπτώσεις του ψηφιακού αναλφαβητισμού

27 Απριλίου 2020
Το προφίλ του γυναικοκτόνου

Το προφίλ του γυναικοκτόνου

29 Νοεμβρίου 2021
Όποιος επισκεφθεί το Άουσβιτς, δεν επιστρέφει ο ίδιος άνθρωπος

Τι σημαίνει η φράση στην είσοδο του Μουσείου στο Άουσβιτς;

27 Απριλίου 2020
Στα άδυτα της Αστυνομίας – Μία περιήγηση στο Αστυνομικό Μουσείο

Στα άδυτα της Αστυνομίας – Μία περιήγηση στο Αστυνομικό Μουσείο

0
Αυξέντης Κωνσταντίνου: Οι πέντε πιο συχνές μορφές οικονομικού εγκλήματος

Αυξέντης Κωνσταντίνου: Οι πέντε πιο συχνές μορφές οικονομικού εγκλήματος

0
Αυξέντης Κωνσταντίνου: Προστατευτείτε από το οικονομικό έγκλημα

Αυξέντης Κωνσταντίνου: Προστατευτείτε από το οικονομικό έγκλημα

0
Ο Κεβόρκ, ο Ένζο και η Μαρικέρ μιλούν για τις ευκαιρίες που έλαβαν στη φυλακή

Ο Κεβόρκ, ο Ένζο και η Μαρικέρ μιλούν για τις ευκαιρίες που έλαβαν στη φυλακή

0
Εντατικοί έλεγχοι για τη χρήση κράνους

Εντατικοί έλεγχοι για τη χρήση κράνους

2 Ιουλίου 2025
Νέος Κ.Ο.Κ.: Η χρήση κράνους στο επίκεντρο της ΕΛ.ΑΣ.

Νέος Κ.Ο.Κ.: Η χρήση κράνους στο επίκεντρο της ΕΛ.ΑΣ.

1 Ιουλίου 2025
Τι προβλέπει ο νέος Σωφρονιστικός Κώδικας

Συγκεντρώνουν 5.000 μετανάστες δίπλα σε αλιγάτορες

1 Ιουλίου 2025
Με προσωπικό αριθμό η έκδοση ταυτότητας

Με προσωπικό αριθμό η έκδοση ταυτότητας

30 Ιουνίου 2025

Πρόσφατα

Εντατικοί έλεγχοι για τη χρήση κράνους

Εντατικοί έλεγχοι για τη χρήση κράνους

2 Ιουλίου 2025
Νέος Κ.Ο.Κ.: Η χρήση κράνους στο επίκεντρο της ΕΛ.ΑΣ.

Νέος Κ.Ο.Κ.: Η χρήση κράνους στο επίκεντρο της ΕΛ.ΑΣ.

1 Ιουλίου 2025
Τι προβλέπει ο νέος Σωφρονιστικός Κώδικας

Συγκεντρώνουν 5.000 μετανάστες δίπλα σε αλιγάτορες

1 Ιουλίου 2025
Με προσωπικό αριθμό η έκδοση ταυτότητας

Με προσωπικό αριθμό η έκδοση ταυτότητας

30 Ιουνίου 2025

Crimereport.gr

Εγκληματολογικό ρεπορτάζ

Κατηγορίες

  • Αναλύσεις
  • Αστυνομικά
  • Διεθνή
  • Εγκληματολογία
  • Έρευνες
  • Συνεντεύξεις
  • Φυλακές

Ακολουθήστε μας

© 2025 CrimeReport.gr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα αποτέλεσμα
Δες όλα τα αποτελέσματα
  • Εγκληματολογία
    • Φυλακές
  • Έρευνες
  • Συνεντεύξεις
  • Αναλύσεις
  • Αστυνομικά
  • Διεθνή
  • Επικοινωνία

© 2025 CrimeReport.gr

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.Εντάξει